és csak illúzió
a karodba szúrt infúzió 

a cirkuszban, a porondon,
a hegek az arcodon,
a falak mögött, a sátor
- morfiummámor -
egy lépéssel előtted
és te meg lelőtted
a cirkusz, a fények,
az életkörülmények
mint egy fényképet, 

a tükörképed.
és nem ő volt a hibás,
(teatralitás)
és a vér nem patak,
hanem szigetelőszalag
és az élet ennyi,
buta valamennyi
és csak fekszel a hátadon,
rosszakat álmodol, 

de a karodba szúrt infúzió
mégsem illúzió

 

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedenoir.blog.hu/api/trackback/id/tr675054172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szalmakalap 2013.01.31. 15:21:23

jé! Sikerült bejelentkeznem. Nem is tudtam ,hogy van felhaszálóm. Szuper vers. Szeretem az ehhez hasonló verseid. :) R.

szalmakalap 2013.01.31. 15:24:40

*szerinted ,hogy kell írni az "ehez"-t ? Egy vagy 2 h-val? Ugye, hogy helytelen a 2? (tudom, hogy az elöbb úgy írtam)

Catherine De Noir 2013.01.31. 18:54:56

jupí, köszönöm szépen :)
és kettővel írjuk - ehhez - és az "előbb" írtad jól :)
Hé, alig ismerlek fel. Hol vannak a szóközeid? Ez most valami csel, vagy simán csak identitászavarod van? (vagy nekem, amiért pont azt hiányolom, amire korábban panaszkodtam?)
és persze: köszönöm a kommentet :)
süti beállítások módosítása