pi_1355336785.jpg_1024x768

Egyszer valaki azt mondta nekünk, hogy a végtelent nem tudjuk elképzelni, mert valahol az elképzelést is el kell kezdenünk, és akkor már nem is végtelen. Aztán egyszer végiggondolkoztam egy matekórát, hogy mégis hogyan lehet akkor a pí végtelen, ha egyszer tudom, hogy hol kezdődik? Aztán belezavarodtam, megfájdult a fejem, és még le is maradtam matekból. 

előttem a semmi

és állok

egy sötét teremben

nem merek kimenni

csak várom

a szőke hercegem

 

már a nap is felkelt

végtelen

vaksötét még minden

jöhet még száz reggel

képtelen

vagyok elmenni innen

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedenoir.blog.hu/api/trackback/id/tr854962273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása